Kodukiri kokkab: paastuaja toidud

Pille Enden, 28. veebruar 2020

Kevad on aeg, mil anda oma kehale puhkust kergema toidu näol. Taimsed toidud  seeduvad kergemini ja kiiremini ning organismil on vähem tööd. Kasulik nii enesetundele kui ka kehakaalule.

Lillkapsa-brokoli salat taimse majoneesigaNeljaleBrokoli ja lillkapsa võib panna salatisse päris toorena või soovi korral aurutada 3 –4 minuti jooksul veidi pehmemaks. See on optimaalne aeg, et köögivilja maksimaalselt toitaineid alles jääks. Majoneesi saad selle retsepti järgi topeltkoguse (ainult salati tarbeks võid valmistada poole vähem).Valmistusaeg  15 minutit 1 keskmine brokoli1 keskmine lillkapsas1 dl rosinaid või kuivatatud jõhvikaid3 rohelist sibulavart 1 dl taimset majoneesi soovi korral riivitud parmesani Tükelda brokoli ja lillkapsas õisikuteks. Soovi korral auruta pehmemaks või päris pehmeks. Lase veidi jahtuda, sega hulka jõhvikad ja hakitud roheline sibul. Sega majoneesiga ja serveeri kohe. Soovi korral puista peale riivitud parmesani.

Artikli täismahus lugemiseks vajuta:
%
Proovi Digilehte
1€/kuu
Oled juba lugeja?